Notifee

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Zwrot kosztów i anulowanie

Ostatnia aktualizacja: 19.6.2023

Zwrot kosztów i anulowanie

Prowadzimy solidną politykę zwrotów, aby nasi klienci czuli się uprzywilejowani dzięki współpracy z nami. Prosimy o zapoznanie się z wytycznymi, które regulują naszą politykę zwrotów.
1. jeśli chcesz anulować swoje konto, powiadom nas o tym co najmniej 15 dni przed końcem okresu (za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@notifee.pl). Po anulowaniu Twoje dane zostaną usunięte z naszych serwerów. Ponieważ usunięcie wszystkich danych jest ostateczne, przed jego dokonaniem należy upewnić się, że użytkownik rzeczywiście chce anulować swoje konto.
2. Subskrypcja będzie automatycznie odnawiana na koniec każdego miesiąca
3. Użytkownik może zwiększyć lub zmniejszyć poziom naszych usług w dowolnym momencie korzystania z nich, ale Notifee.com nie zwróci żadnych opłat, jeśli to zrobi.
4. Jeśli użytkownik przestanie korzystać z naszych usług pomiędzy okresami, nie zwrócimy żadnych opłat uiszczonych za pozostały okres.
5. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub zakończenia świadczenia usług Notifee.cz w dowolnym czasie i z dowolnego powodu, bez uprzedzenia.
6. Oszustwa.
7. Uwaga: Zwroty nie będą przyznawane, nawet w przypadku anulowania planu w połowie miesiąca.

7-dniowe anulowanie bez zobowiązań

Notifee.cz s.r.o. oferuje firmom 7-dniową usługę anulowania bez zobowiązań. Niewiążąca rezygnacja rozpoczyna się natychmiast po aktywacji konta. 7-dniowy okres niewiążącej rezygnacji dotyczy wyłącznie nowych klientów i nie ma zastosowania do istniejących klientów, którzy posiadają plan przedpłacony. Notifee.com LLC nie będzie również honorować bezpłatnego okresu próbnego dla klientów, którzy byli kiedyś płacącymi subskrybentami, anulowali subskrypcję, a następnie zdecydowali się odnowić subskrypcję Notifee.com LLC.
W dowolnym momencie podczas 7-dniowego okresu potencjalny subskrybent (klient) może anulować swoje konto i otrzyma zwrot pełnej kwoty wraz z niewielką opłatą za usługę.
Aby kontynuować korzystanie z usługi po upływie 7-dniowego okresu niewiążącej rezygnacji, użytkownik zostanie automatycznie zarejestrowany w planie płatności wybranym pierwotnie podczas dokonywania zakupu spośród szeregu opcji umożliwiających wybór płatności miesięcznych lub otrzymanie zniżki poprzez opłacenie półrocznej lub całorocznej usługi.

Miesięczne rozliczenia, anulowanie i zasady zwrotu płatności

Notifee.cz s.r.o. wystawia rachunki i pobiera płatności za cały miesiąc korzystania z usługi. Wszystkie świadczone usługi nie podlegają zwrotowi. Gdy klient wybierze plan subskrypcji i poda informacje rozliczeniowe, Notifee.cz s.r.o. pobierze kwotę planu z pierwszą płatnością należną po potwierdzeniu rejestracji.
Wszystkie miesięczne subskrypcje automatycznie odnawiają się w terminie płatności opartym na dacie zakupu, dopóki nie zostaną oficjalnie anulowane na piśmie. Klienci mogą anulować usługę w dowolnym momencie, wysyłając powiadomienie na adres: info@notifee.pl.
Klienci otrzymają wiadomość e-mail od Notifee.cz s.r.o. potwierdzającą, że ich subskrypcja usługi została anulowana.
Ważne: Po anulowaniu usługi klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy ani kredytu za niepełny miesiąc usługi.
Klienci mają możliwość zwiększenia lub zmniejszenia planu subskrypcji usług w dowolnym momencie.
W celu zwiększenia lub zmniejszenia subskrypcji klienci muszą wysłać wiadomość e-mail na adres info@notifee.pl.
Wybrana metoda rozliczeniowa zostanie automatycznie obciążona nową stawką subskrypcji w następnym cyklu rozliczeniowym.
Jeśli poziom subskrypcji zostanie obniżony, Notifee.cz s.r.o. nie zwróci ani nie udzieli kredytów za niepełne miesiące usługi.
Notifee.cz s.r.o. zastrzega sobie prawo do odmowy/anulowania subskrypcji dowolnej z usług zakupionych na stronie www.notifee.pl.
Powyższe zasady mają zastosowanie do wszystkich usług wymienionych na stronie internetowej Notifee.cz, chyba że w odpowiednich materiałach programowych określono inaczej.